Napsali o nás:

TYP SKRŠÍN
Archeologicko-religionistické ohledávání spodních okrajů hudby. Ulítlé texty, šílené kostýmy, poetičnost v industriálním světě, melodie v undergroundu. Johanku z Arku nahradila herečka z Deutsche fekal porna, Židovi nasadili parohy. Ohňostroj čtrnáctého Krákoru.

(Fido - anotace kapely ke 14. ročníku festivalu Krákor, 15.-16. červen 2012, viz zde)

Typ Skršín (Alternativa/Underground - Praha)

Z nicoty se navrátivší archeologické uskupení, dosud čerstvě nestálé. Kostýmovaní akademici hrají staronové kusy a inspirují se autory antickými, ale i současnými. Žádný tón pro ně není falešný, zato každá slabika důležitá.

(anotace kapely k vystoupení v klubu Melodka v Brně, 18. 02. 2012, viz zde)

TYP SKRŠÍN + Skrytý půvab byrokracie + Terra Ignota

Koncert kapel, pro které není žádný tón falešný, zato každá slabika důležitá. Nezvyklé kompozice, neotřelá témata a imunita na žánrové škatulkování slibují ojedinělý zážitek plný originálních postupů a přístupů. Kulturní rozrůzněnost v rámci programu zajistí marionetní soubor Varlénův loutkový seminář s besídkovým pořadem Čerpání adventního grantu. Vytržení z bláta předvánočních nálad garantováno. Vše uvede besídkový pořad divadelní seance s.d.ch.

(upoutávka ke koncertu kapel Typ Skršín, Skrytý půvab byrokracie a Terra Ignota a divadelnímu představení Varlénova loutkového semináře pod taktovkou S.d.Ch., DIVUS - Prager Kabarett, 13. 12. 2011)

Divus zve na koncert skupiny TYP SKRŠÍN a komentovanou procházku TYRANIÍ HODNOT provedenou S.d.Ch.

V sakrálních prostorách Prager Kabarettu archeologicky ohledá podzemní okraje hudby z nicoty se návrátivší Typ Skršín! Bohatě kostýmovaní akademici vystoupí ve staronové sestavě se staronovým repertoárem. Osvědčené skladby vedle nového opusu o bezkloubém jelenu z Deníků Julia Caesara, nově zvuk houslí a tradičně kastrovaná kytara. Koncert bude obklopem pětisty kolážemi S.d.Ch., který hodinu před koncertem povede jejich komentovanou prohlídku. Srdečně zveme na umělecké setkání výtvarného monstra a hudební monstrozity, které se nebude opakovat, neboť vesmír je vědomí, které už to nedopustí...

(upoutávka ke koncertu kapely Typ Skršín a komentované prohlídce výstavou koláží "Tyranie hodnot" polyumělce S.d.Ch., DIVUS - Prager Kabarett, 22. 09. 2011)

...Typ Skršín - pastva pro oko, moc vkusné kostýmy, ale nejen to, inteligentní recese, vtipné nápady, nedoporučuji poslouchat zpoza rohu od baru...

(Jakub Noha - z recenze k vystoupení v RAFklubu 17. 03. 2006 - akce Mezinárodní Hlavec žen - koncert u příležitosti vydání jarního Hlavce...; celá recenze na stránkách NOHABANDU)

TYP SKRŠÍN (Praha)

archeologické ohledávání podzemních okrajů hudby...

Tahle mladá kapela (nejen dobou trvání, ale i věkem svých členů) má za sebou jen tři koncerty a několik zkoušek, které spíše připomínají mejdany. Ostatně uvolněnost a nadšení jsou největší přednosti souboru. A samozřejmě ulítlé texty, šílené kostýmy, poetičnost v industriálním světě, melodie v undergroundu.... A ty mladá děvčata - jakoby Sylvie Plath hrála na kytaru, Jana z Arku k tomu zpívala a rytmus udávala indiánka z kmene Navahů! Ale to by tam nesměl být i mužský element - muslimský raper, plastikovský basový kytarista a další hlukaři i virtuózové (např. příčná flétna!). Nejlepší je skladba, ve které se rytmus vyťukává mikrofonama na hlavy anebo text: já jdu, boty si obuju, kabát si obleču a nikam nedojdu.... A to jsem málem nezmínil úžasného a nepostradatelného člena kapely vzezřením Billa Gatese, který má za úkol stát na pódiu, usmívat se, držet v ruce tamburinu (údery na ni jsou spíše mimoděčné) a v jedné písni si nasadit černošskou hlavu. A kdepak se vzala taková podivuhodná kapela - fakulta UK oboru archeologie nám ji vychovala! Chvála Karlu IV.!

(S.T. Grombach - recenze k festivalu spodních proudů MLÝN, srpen 2004)

Řekli o nás:

"Malé rodící se divadlo se zpěvy..."